Testimoni Vemma : Kanser Payudara Puan Rosidah Asmuni

Bismillah,

Hari ini saya nak berkongsi tentang kesan pengambilan program nutrisi Vemma ke atas Puan Rosidah Asmuni (42 tahun) yang menghidap penyakit Kanser Payu Dara .

Puan Rosidah mempunyai seorang anak lelaki. Beliau menetap di Pasir Gudang, Johor. Puan Rosidah mula menyedari tanda-tanda awal penyakit ini pada bulan April 2011. Tetapi pada ketika itu Kanser beliau sudah mencapai tahap 4. Beliau dan keluarganya berusaha mencari penawar kepada penyakit ini.

Beliau mengetahui tentang Produk Vemma ini melalui adiknya yang mengenali salah seorang rakan bisnes saya di Facebook. Adiknya meminta rakan bisnes saya menghubungi beliau. Setelah mengatur temujanji maka pada tarikh 30 Jun 2011, malam, rakan bisnes saya telah ke rumah ibu beliau di Taman Kota Masai, Pasir Gudang, Johor. Rakan bisnes saya telah bertanya tentang masalah yang dihadapi Puan Rosidah dan menerangkan tentang khasiat dan kebaikan super jus Vemma ini kepadanya seluruh ahli keluarga beliau.

Sebenarnya Puan Rosidah telah mengetahui serba sedikit tentang super jus Vemma ini melalui testimoni-testimoni di dalam Facebook saya. Beliau terus membeli 1 Pek Vemma Premix untuk permulaan. Semasa pertama kali bertemu Puan Rosidah wajahnya kelihatan suram, tidak bercahaya, lesu, lemah tapi masih boleh duduk berbual-bual. Puan Rosidah memberitahu rakan bisnes saya bahawa terdapat nanah di bahagian kiri Payudaranya.

Rakan saya telah memberikan peransang dan cara-cara pengambilan super jus Vemma. Rakan saya mengesyorkan beliau minum 2oz pada sebelah pagi dan petang semasa perut kosong. Air mesti minum banyak, lebih 4 liter 1 hari untuk mempercepatkan daya serapan.

Foto Puan Rosidah Asmuni

Selepas 2 minggu, beliau membuat repeat order untuk keli ke-2. Puan Rosidah menyatakan terdapat kesan baik selepas minum super jus Vemma. Badannya juga rasa semakin ringan dan rasa lebih tenang. Ia memberikan satu semangat kepadanya. Rakan saya melihat perbezaan ketara, wajahnya nampak cerah, bercahaya, bersemangat, boleh ketawa lagi.

Selepas 1 minggu, beliau SMS memberitahu bahawa dia perlu menjalani Kimoterapi atas nasihat doktor. Selepas rawatan Kimoterapi rakan saya telah melawatnya. Beliau kelihatan tidak bermaya, terbaring, badan semua sakit, mulut pecah-pecah kerana rawatan itu badan kita panas. Bila makan minum je muntah. Kurang selera makan. Tidak seperti sebelum ini. Tapi beliau masih mahu meneruskan minum super jus Vemma ini. Beliau sudah merasakan perubahannya cuma akibat rawatan Kimoterapi ini yang membuatkannya tidak berdaya. Pada 1 minggu yang lepas beliau telah menjalani Kimoterapi buat kali ke-2.

Marilah kita semua mendoakan agar beliau, Rosidah bte Asmuni segera sembuh sepenuhnya dari penyakit Kanser Payudara ini. Berikan kata-kata semangat dan peransang buatnya. Suami, anak, ibubapa, adik-beradik dan Keluarganya yang selalu disisinya yang memberikan kasih sayang dan kata-kata semangat buat beliau. Saya, suami dan keluarga serta semua rakan Vemma doakan agar Rosidah bte Asmuni cepat sembuh,sihat, kuat semangat, jangan putus asa dan di rahmati Allah. AMIN!

Leave a Reply

